Bubbye Kuching 2013

Hari ke 3 – 6 Mei 2013 (Isnin)

Percutian 3hari 2malam dah pon berakhir.. Seronok dtg kuching, sebab makanan dia saling tak tumpah dengan semenanjung.
Pagi macam biasa pegi bekpes je kat bwh… Tengok2 hanya kami sekeluarga ke yg turun bekpes.. Tetamu hotel lain ada kah? Haha! Takkan sebesar2 hotel tu takdak org stay…
Pas bekpes diaorg naik bilik, aku turun berenang n layan sauna seround😉
Patung kuching dah bergambor malam sebelum lepas makan mlm kat top spot seafood..
Rehat2 kat hotel, packing n tgu check out ja! Tq vivi dtg amik kami kat hotel n hantar ke airport.. Flight kami dlm kol 2ptg.. Smpi kol 4ptg Kat KLIA, ciklong kak pah amik kami kat airport.. Rehat2 kat nilai impian malam tu jugak blk Rawang…. Sekian coretan meow2 trip..

20130511-231739.jpg

20130511-231803.jpg

20130511-231824.jpg

20130511-231849.jpg

20130511-231906.jpg

20130511-231927.jpg

20130511-231950.jpg

20130511-232013.jpg

20130511-232027.jpg

20130511-232100.jpg

20130511-232120.jpg

20130511-232147.jpg

20130511-232207.jpg

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s