Kenduri kahwin @ Kuantan + Trip singkat ke Cherating Mac 2012

3 mac lepas, gigih ajak wifey travel nun jauh ke kuantan… Alhamdulillah,dpt hadir ke kenduri kahwin me-g, protege aku masa zaman debat dungun (perasan). Dah berjaya pon, jadi pensyarah uitm dungun.. Kahwin pon ngan pensyarah jugak! Anak mereka nanti mesti naib canselor, lol! Haha
Memandangkan kuantan tu xder lah dekat mana ngan KL, takder lah jauh mana pon.. Aku & isteri amik kesempatan bercuti2 singkat di holiday villa cherating.. Bercutilah kami 2 hari 1 malam di pantai cherating laut china selatan ini..
Kat kenduri me-g, dapatlah jumpa syafiq N madiha, alumni uitm dungun gak! Walaupun bukan satu batch satu kursus, tetap kenal lah sebab sekampus kan ;)) dah ada anak pompuan sorang dah mereka! Tahniah yer.. Nnt we olls pulak! InsyaAllah
Kat cherating, tak jalan mana2 sgt sbb wifey x berapa sihat! Almaklumlah dah berbadan dua, Alhamdulillah…. Sebelum balik KL, sempat singgah teluk chempedak sat makan nasi kukus kat sana.. Hujung bulan family trip g KK lak.. Weehoo!!

20130420-135512.jpg

20130420-135533.jpg

20130420-135545.jpg

20130420-135557.jpg

20130420-135615.jpg

20130420-135632.jpg

20130420-135700.jpg

20130420-135736.jpg

20130420-135750.jpg

20130420-135810.jpg

20130420-135825.jpg

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s