Makan2 di Umah Boss Sempena Majlis Aqiqah Umar Mirza 17.04.2010

Hari tersebut bermula seawal jam 7.30 pagi aku bangun… Gigih bangun awal utk ke perodua servis jalan ipoh, dalam masa sejam kereta siap diservis tanpa appointment dengan hanya walk in..

Selepas tu aku merewang bandar KL… dr jalan ipoh ke danau kota & setapak…

sekitar jam 11 pagi lebih.. smpi lah aku kat KL sentral pintu masuk sebelah hilton & le meridien.. sambil menunggu wanda & man botak masing2 naik tren dr destinasi masing2 utk ke rumah boss…

11.50 mcm tu kami gerak ke shah alam via federal highway… ingat ke jam? x lah pulak.. seawal jam 12 tgh hari lebey smpi di Shell sblm Toll batu 3 sebagaimana dijanjikan sbg “meeting point”… kami pon lepak lah dan buat Shell Baru itu ala2 setarbak… wakakak! minum mocha tin jer, makan cheezels & twisties sajo… kak fazilah pon menyusul dengan evo nya.. pergh!!!

pastu kak sharina bersama suami. abg bad & anaknya batrisha smpi… memandangkan gee yang masih lg dlm perjalanan dan berkata kpd kami xpayah tunggu, maka bergeraklah kami ke rumah boss dengan aku mengepalai konvoi 3 buah kete itu…

zizah suami & anak, gee & anak, soli & suami & anak2…. kami jumpa terus di rumah boss… zizah jer xdak dlm pix.. sebab kami tunggu depa lama…pastu dia smpi.. kami pon balik! huhu…

aku sambung aktiviti aku hingga ke mlm.. tgk wayang kat midvalley+lepak kat pelita bangsar sebelah mlm! hehe

Leave a Reply

