Bengkel Pengurusan PDPSZA Kali Ke 10 pd 04-06 feb 2010

Sempat lah aku turun uitm dungun, untuk melawat kawasan.. (berangan YB) bukanlah, aku menjengah kampus uitm dungun dihatiku dan menjadi pembimbing kepada rakan2 adik2 yang akan meneruskan kesinambungan dalam menganjur serta menjayakan Pertandingan Debat Piala DYMM Sultan Zainal Abidin Kali Ke 10 pd 15 hingga 18 Mei 2010 ini. InsyaAllah.

melihatkan semangat mereka, aku rasa kagum dan aku rasa aku patut menyokong penuh dalam menjayakan usaha murni ini.. satu program besar yang aku sama2 pernah lalui, anjurkan dan banggakan ketika bergelar mahasiswa UiTM dungun sekitar tahun november 2000 hingga oktober 2003…

kenapa PDPSZA tidak berubah dalam satu aspek “keterbukaan intervarsiti” dr peringkat IPTA/IPTS zon pantai timur kepada peringkat NASIONAL atau lebih senang 1Malaysia… maka aku tidak akan salahkan mereka, isu ini cukup sensitif utk dibincangkan disini.. adalah rasional2 serta relevannya ianya masih kekal sebegitu dan sebegini….sekadar menghormati dan akan

 terus menyokong! aku akan sentiasa bersama KDPUiTMCTKD di saat jatuh bangun, aku bukan seperti mereka2 yang hanya bersama bila BANGUN!

terima kasih TY, me-g, zam, ana, jannah, miss yati, feer, teha, pipah, aya, fadhil, aliya, amin, wan, amir dan semualah…

2 thoughts on “Bengkel Pengurusan PDPSZA Kali Ke 10 pd 04-06 feb 2010

  1. terima kasih pokku dan semua alumni kelab debat..tanpa koang, siapalah kami..
    terima kasih atas tunjuk ajar dan sokongan..
    alhamdulillah kerana pdpsza kali ini telah berjaya..
    jutaan terima kasih

Leave a Reply

